söndag 7 augusti 2011

äntligen kan jag visa mitt pysselrum

Jag har väntat med bilder för att jag *ska bara* men så fort en förvaringsidé är klar kommer jag med en ny så för att kunna visa er ngt visar jag det nu, men självklart ligger det idér och ruvar som ska förverkligas så ni lär ju se fler bilder framöver.

Jag har en liten copicfärgarnhörna, förr var det ju en promarker hörna men nu har jag börjat byta ut mina pennor vilket är smart för att jag använder copicpennorna mer nu än vad jag gjorde med promarkerpennorna. Jag är en penselmänniska helt enkelt.

saker som ska göras:
* Datorn ska upp från golvet. Tyvärr hade chlas olsson precis slutat sälja sin datorupphägningsanorning så vi lär finna en annan lösning.
* Sladdar ska fästas
* Jag måste göra nya mappar till min mappvagn så den glider under bänken.
* Nytt pennställ till mina copic pennor.






Denna planka byggde min far åt mig. Jag har tänkt att ha den i hyllan och måla den men har inte komit på hur jag ska omfördela allt. Jag vill ha allt nära och lättåtkommligt men har insett att jag inte kan ha allt nära.






Här är mina egohyllor bredvis datorn :) Jag älskar att sätta upp det jag skapat så jag kan kika på det och inspireras vidare. Det börjar dock bli fullt på hyllan så snart så lär jag sätta in dem i album eller vart de nu ska hamna :)








Förvaring för stämpeldynor, jag är en stazon och distressinktan :D Sen är det mina dies och embosssingfolders.


Lådor för småförvaring samt mina enda trästämplar.


Kladdhyllan :) den mest användna.


Embossingpulver, pearlpens, alkoink samt chipboards


Ldår med decoupage, fimolera, diverser utstansat m.m.


Saker att altra.


Mina tyger.


En låda för pågående projekt.



Miljoner bilder, men ni får säga till om ni vill ha närbilder ngt ni vill se närmare på.

Sist vill jag bara tacka min underbare man som fixat i ordning rummet till mig och som med stor acceptans tillåter mig att spendera timtals i rummet.

16 kommentarer:

Lotta sa...

Åh så fint! Det är så skoj att se bilder från andras scraprum. :)
Kram Sandra

Anonym sa...

Oooj, vilket fint rum, ordentlig ordning och reda :) Vad gott med så mycket plats till ditt pyssel :)
Må så gott på en söndag:)
Kram Lill
Ps. klänningarna under är bara sååå jättefina, jag bara älskar dom :)

Christin aka Umenorskan sa...

Jättefint rum !!!Själv vågar jag inte visa upp mitt...

Katja/MezzaNotte sa...

Perfekt rum och du har allt inom räckhåll!! Blir lite nyfiken på din tidigare promarker förvaring... och den nya copic förvaringen, ställ?

Kram Katja

Annelie sa...

Oj oj oj, ja har ju också turen att ha ett eget rum. Men d e låååååångt i från så här städat å fint!!!

Fnusan sa...

Hur bra som helst!! Den där "plankan" är ju supersmart!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Vilken härlig kreativ hörna!!

Angelica sa...

Hmmm... tänk om det såg ut så där hemma hos mej.
Här råder totalt kaos. Du har verkligen fått till det jättefint!

Annelie sa...

Jättefint! Har börjat spåna på ett eget pysselrum & planera jag med...men först ska förstås sonen flytta ut... ;) Men drömma kan man ju :)
Fick många bra tips, tack!

Alexandra - Pysselmaniker sa...

Vad mycket grejer du har! (ska visa sambon bilder på ditt pysselrum och sen hävda att jag har jättelite grejer och kan köpa mycket mer!). Längtar till den dagen vi flyttar till hus och förhoppningsvis ger mig ett eget pysselrum.
Förstår att du vill ha allt nära till hands. Nu går jag kors och tvärs i lägenheten och hämtar pysselgrejer.

Emma H sa...

Åh vad härligt att ha en sådan plats åt allt ditt pyssel! Och shiiit vad mycket prylar du har, hihi. Pysselgalning! ;) Himla bra. Bättre än jag som bara sitter vid datorn halva nätterna. Måste sluta med det och börja jobba med händerna mer istället. Det kliar i syfingrarna men jag hamnar ändå alltid här vid datorn. =P Kul att se pysselhörnan äntligen!

scraparin sa...

Du har ju verkligen ordning på dina grejor! Dit kommer nog aldrig jag i ordningsväg... men jag försöker=)kram

Mahlin78 sa...

Oj, oj, oj vilket rum du har! Härligt :-)

Elin sa...

Hej!
Fint och fiffigt! :-) Jag undrar var du köpt minibyrån på bild 7 och 8!
Tacksam för svar

Anonym sa...

Does your website have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to send you an e-mail.
I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it grow over time.

Also visit my site: zero carb foods

Anonym sa...

Hi friends, how is all, and what you want to say regarding this post,
in my view its truly remarkable in favor of
me.

Here is my web-site ... wordpress grundlagenschulung