tisdag 20 september 2011

Copic förvaring

Denna idé har jag ruvat på ett tag efter att ha sett flertalet sådana på nätet. Men det tog ett tag innan jag vågade mig på att bygga en själv. Nu är alla vita jag fann på nätet men då jag egentligen inte tycker om vitt speciellt mycket och att mina kanter inte blev lika snyggt skurna som andras valde jag att måla hela svart och täcka med metalltejp (o ja tejpen tog slut, det va på milimetern att det räckte!!!)

Den är självklart byggd i foamboard och är ni intresserade är det bara att söka på foamboard och copic storage så lär ni få upp underbara bilder!








All hyllplan är lätt sluttande så inte pennorna åker ut. Jag har ännu inte bestämt hur jag ska sortera upp pennorna men det kommer nog. Den är 50 hög och 30 cm bred och alla hyllplan är ca 10*10cm.

10 kommentarer:

Hegu sa...

Oj...vilken fin förvaring!:)

Carolas lilla Vrå sa...

Så otroligt fint du dekorerat detta!
Superfin förvaring *gör tummen upp*

Caroline Adelsson sa...

Jättefin!

Sari Hänninen sa...

en sån fantastisk idé... ut o köpa mer aluminiumtejp alltså :-)...

Sari Hänninen sa...

en sån fantastisk idé... ut o köpa mer aluminiumtejp alltså :-)...

Sari Hänninen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hozzan sa...

Jättesnygg förvaring! Gillar din pennförvaring stenskarpt!

Annika sa...

Viiilken härlig sida. Gillar dina grejor skarpt. Tack för att du delar med dig. Annika

Stephi sa...

men så snyggt och smart

Serena sa...

Very original and useful!!!!!!