fredag 24 september 2010

Placeringskort

WIHI.... snart är det bröllopdax. Imorgon gifter sig min bror och hans Cia. Placeringskorten och Menyera är färdiggjorda. Placeringskorten är inspirerade av den senaste Magnoliatidningen dock ngt förenklade. Ska man göra 60 st orkar man inte lägga ner för mycket tid på vardera!



Jag har fått stora uppgiften att fota vigseln samt festen efteråt vilket gör mig precis lika nervös som alltid, trots att jag har försökt att träna. Tyvärr har jag inga klockrena resultat att visa upp men då fotomodellerna är förbaskat söta kan jag inte låta bli att tycka om fotona.


5 kommentarer:

Cornelia sa...

Håller med! Urgulliga modeller!

Och jättefina placeringskort!

Annelie sa...

Super fina kort, på både plaserings kort å bäbbisar : )

Karin sa...

Placeringskorten blev ju jättebra!
Och dina söta små modeller sen då!

Mikaela sa...

tackar och bockar :D

allram/ Jenni sa...

Jättefina placeringskort och fotandet kommer att gå finfint.