onsdag 10 juni 2015

bättre sent än aldrig

Nu är det nästan 2 år sedan jag bloggat något o nästan lika länge sedan jag scrappade sist. En period bestämde jag mig att sälja av allt men jag tycker det är för kul fortfarande. Under de sista 2  åren har jag lyckats friskskriva mig från utbrändhet samt föda mitt tredje barn så jag har inte haft allt för lungt och sedan har jag tagit upp den underbara hobbyn med sömnad. Idag tänker jag däremot visa ett minialbum jag gjort under veckan som jag skickat in till en albumtävling. Ett väldigt enkelt album men jag blev riktigt nöjd.




2 kommentarer:

- elbeth - sa...

Hej! Vad kul att du är tillbaka!
(Jag har också haft en paus och bl.a. fött barn.
Ska väl komma igång lite med mer projekt på sikt, men tiden räcker inte så bra!)
Härligt album du gjort! Hoppas du kommer igång igen med lite inlägg emellanåt, jag uppskattar alltid allt du gör.

Mikaela sa...

Tack <3 det känns underbart o komma igång igen men som du säger är tiden knapp :) men önskan stor :D