lördag 11 december 2010

Presenter

Vintertid och stora delar av familjen fyller år. Min svägerska hade önskat sig ett album så det fick hon. Det var ett svårt album som har tagit mig större delen av hösten att göra klart men det roliga är att jag ser hur jag utvecklats under tiden. Tänkte visa några sidor ifrån det. Den går i dova färger med mycket inslag av guld. Framsidan är gamla tygblommor som jag sprayat och färgat om pistillerna på. Problemet var att pappret tog slut så det blev en lösning med modelingpaste som jag sedan sprayat med guld och vit akrylfärg. Varje sida i albummet är kuvert som innehåller en tag för journaling.




Jag älskar denna blomma som är täckt av puffy paint. Detta är en del av småsidor som innehåller ett vackert ordspråk. "Föräldrarnas hjärtan är barnets skolrum"



Sen blev det en dörrtavla åt min brorsdotter.



1 kommentar:

NHL sa...

Ojojoj! Så fint alltsammans!