tisdag 4 januari 2011

mera dekor!

Ja innan ni lessnar helt på min fimolera :) så ville jag bara visa detta.
Jag är ju så frälst i skellet, döskallar och hela den biten. Så, när jag hittade denna lille gubbe hos Mians blev jag stormförtjust. Men innnan jag använde honom gjorde jag en form och gjorde en kopia av den i fimo. Nu vet jag inte vem jag gillar bäst :) Min fick lite extra repor och stygn :D



Sen blev det några dekos till mitt bröllopsalbum som är i skapelse. Sådär två år efter vi gift oss :D

6 kommentarer:

Hegu sa...

Vad du är duktig på att arbeta med Fimolera! Dekorationerna är superläckra!!

Annelie sa...

Gud så snyggt, måste nog testa den där leran ändå.

Karin sa...

Jätteläckra grejer! Supersnygg ram du hade gjort också. jag måste också prova den där leran nån gång!

AnnaB sa...

Det är så inspirerande att se dina fina fimoskapelser! Jag är supernyfiken på hur du gjorde formen?

Unknown sa...

Snyggt! Har inte en aning om vad fimolera är, men det blir bra iaf... =)

Maiden sa...

Superläckert! Men jag säger som Milo - vad är fimolera?!?! ;-)
Kram