onsdag 16 mars 2011

drakvas samt smycken

Äntligen kan jag använda internet hemma. Efter några månaders strider där 3 veckor vart utan internet har vi äntligen fått ett temporärt bredband. Så nu ska jag försöka blogga ut mina senaste projekt.
Utöver dessa färdiga håller jag på med två minialbum som tar sådan tid att färdigställa :) samt att jag har rensat ur hela mitt pysselrum. Jag har inte vågat räkna de åtskilliga kassarna med pysselsaker samt andra pryttlar jag burit ur rummet. Anledningen till detta är att under denna kommande barnfrihelg ska min man och jag påbörja ombyggnationen av just pysselrumet! Jag ser så fram emot det och för tillfället har jag belammrat köksbordet med mina saker. Jag kan ju inte ta scrapuppehåll!!!

Så till några bilder. drakögat på denna blev tyvärr inte lika bra som de tidigare då jag målade direkt på stenen för att kunna ha kvar möjligheten för ljuset att lysa igenom.





Sen gjorde jag några till smycken i fimolera.


Och när svärmor behövde en liten present satte jag ihop en liten änglavakt till hennes väninna.

Inga kommentarer: