torsdag 17 mars 2011

Min nya stämpelförvaring

Jag hade en stämpelförvaring som jag i o för sig har tyckt mycket om men som tyvärr inte klarar resandet på scrapträffarna. När jag använder stämplarna med fimoleran så blir de så smutsiga att de tappar sin fästförmåga. Det går ju att tvätta dem men jag orkar inte alltid. Så när jag städade pysselrummet fann jag denna pärm som var min gamla arbetspärm. Den har blixtkedja så jag kan vara säker på att inget ramlar ut. Sedan valde jag att fästa om stämplarna på plastat papper som jag la i plastfickor.

Den är inte lika snygg som min gamla men oerhört praktisk. :)



6 kommentarer:

Annelie sa...

Fiffigt!!!

Pippin sa...

Det var ju smart!
Kram

Pysselmani sa...

Vad bra med dragkedja runt om! Jag har köpt plastfickor med dragkedjor på Clas Ohlson som visserligen garanterar att de ligger kvar men ibland blir det lite omständigt att öppna och stänga då jag ska ha stämplar från flera olika fickor =)

Inger sa...

Precis samma pärmar har jag men det börjar bli lite mycket så jag funderar på att ändra min stämpelförvaring. Man är aldrig nöjd eller hur är det? *s* I alla fall inte med förvaringen. Men de är kanon dessa pärmar!

Lina sa...

Det där kanske man skulle satsa på. Visserligen är jag rätt nöjd med min cdfodralsförvaring men den är inte så smidig när man ska iväg. Har en sån där pärm nånstans tror jag.

Lina sa...

Vad har du använt för plastfickor, det ser inte ut som vanliga. Hittade pärmen så ska göra mig en likadan förvaring. Snor idén från dig helt enkelt. :)