lördag 19 mars 2011

Steampunk album för att samla födelsedagar

Nu är mitt steampunkalbum klart så när på. Jag saknar tabs till månadskorten (där jag ska samla alla födelsedagar) som ska föras in kuverten men får återkomma med bilder på det sen.
Jag har använt mig av grafic 45 steampunk debutant (älskar!!!) samt lite fimo lerdekor. Pärmarna är skapta av fimolera.
Detta är mitt bidrag till pysseltagens minialbums utmaning.



Den absolut fulaste sidan!! Fråga mig inte va jag höll på med men då de andra sidorna redan var dekorerade kunde jag ju inte kasta och börja om :( men men, hjärtat blev fint tycker jag :))











3 kommentarer:

Annelie sa...

SHIT va snyggt!!!
Du kommer kamma hem vinsten, känner d på mig : )

NHL sa...

Coooolt, snyggt, fint- allt på samma gång!

Susanne sa...

Häftigt, coolt och så j....la snyggt!
Håller tummarna!