tisdag 3 maj 2011

Sommarstugebesök och shopping

Ibland är jag lite lat så när jag inte har en tidspress blir bloggandet bort prioriterat :).

Jag har en del smått och gått som ligger klart (eller halvklart) men jag vill först visa min underbara shopping.

För en tid sedan lade jag en beställning hos Frantic Stamper. En helt underbar webbutik som har lite udda och roliga saker. Kundservicen är suverän och det var snabb leverans.


Jag hittade min favorit syaffär i Mora förra året så jag var tvungen att åka dit nu. De har tyger från tak och ner, drömmen för tygälskaren. Så det blidde lite tyger som jag får visa sen vad jag sytt av. Men i närheten av tygaffären ligger Dollarstore och tiull min lycka gjorde jag några billiga fynd där. Ett vackert dominospel, bindnings ringar och superbilliga anteckningsböcker och ett fotoalbum.


Sen virkade jag lite under min påskledighet. Något pyssligt måste man göra :)

Inga kommentarer: