onsdag 13 juli 2011

Nya mappar till min mappvagn

NU är jag slut och redo för natt. Äntligen har jag gjort det som jag hade som syfte när min underbare familj reste bort några dagar. Nu är pysselrummet städat och fint. Det ligger lite projekt framme men jag får inse att det ALLTID kommer göra det. Nu inväntar jag bara några fiffiga lösningar innan jag känner mig redo att visa upp det helt.

Innan jag hoppar i sängen ville jag bara visa en liten förvaringsidé. Jag fick köpa en gammal arkivvagn av en scrapvän för en väldigt billig penning. Tyvärr visade det sig att då mapparna var skapta för a4 stack mina 12 tums papper upp så pass mycket att jag inte kan köra under den under arbetsbänken som jag tänkt.


De 12"s mapparna som jag fann var för breda för min mappvagn så lycka var det när jag såg 70cm lång kartong på Uppsala Papper. Så det blev att ta bort hållarna från de korta mapparna och göra nya :)Nu vet jag ju inte om de håller i längden men det återstår att se. Snyggt med svart och de röda hållarna kan jag i alla fall tycka!!



Detta var min sista dag på jobbet med och nu väntar en 6 veckors semester och jag börjar mysigheten med en pyssel/tjej (utan barn) träff imorgon.

Ni missar väl inte Annelies skiss hos Scrappaloss

Inga kommentarer: