måndag 8 april 2013

A wonderful weekend

Tired, a little bit broken but sooo HAPPY!! I came home last evening from Scrap and pearl event in Globen, Stockholm. It was a long time ago I had so much fun and met so many wonderful and kind people with the same hobby and passion. I just want to say thanks to those people that I met, the boutiques that made my wallet empty and last for those who made the weekend possible.


The loooooong line to get in


And the picture dosn't even show all the people


Katjas overfilled car on the way home.

3 kommentarer:

Susanne sa...

Hej Mikaela
Tack för de gulliga orden....tycker att du är jättemysig...såg dig inte på träffen sen ;( Det var verkligen helt underbart att få vara med o scrappa med så många härliga människor. Jag kom hem 00.30 o det känns idag :) Det skulle ha varit ett fint minne från dig om jag hade kunnat lägga beslag på en ATC som du lagt dina konstnärliga fingrar över :)
Va rädd om dig, vi hörs!
Kramizar Susanne

Malin sa...

Hej Mikaela! Kul att träffa dig på träffen. Jag hoppas du är nöjd med dina inköp...det är jag! Jag är helt slut som människa och igår kväll var jag helt såld i soffan :)
Jag har lagt upp skissen vi pratade om...jag hoppas den blir bra.
Kram Malin

Lousan sa...

Tack för underbart sällskap hela helgen. Jättekul att få träffa dig och hoppas att du "vågar" ses igen. ;)
Jag kom hem halv ett på natten och är slut ännu men det får man ta. :)
Varm kram
Lollo