torsdag 3 juni 2010

en morsdagsgåva...

...en aningen för sent, men jag satt häromdagen och undrade varför jag bara gör saker åt andra och inte åt mig själv så det blev en morsdagsgåva från mig till mig. Det gav mig ett ypperligt tillfälle att få dekorera med blommorna som jag älskar. Resultatet blev en magnet till vårt kylskåp fast vi sagt att vi inte ska ha några magneter på kylen eller frysen. Fotot är dekorerat med sepia accent och tyvärr blev det lite bubblor men jag tycker inte att de stör allt för mycket. Sedan är det samma gamla ikea blommor och pistillerna som jag köpte på uppsalas scrapmässa. Jag blir så glad nu när jag går förbi kylen och möts av mina små änglar.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!


Tack för din hälsning, gulligt av dej! =) Magneten med dina små sötnosar var supergullig! Bra idé, kanske man skulle göra något liknande =)

Hoppas att allt är bra med dig, här är vi fortfarande tokförkylda, så jag får inte mycket gjort...

Kramar Ulrica