söndag 19 september 2010

Överlycklig!

En underbart lyckad helg på scrapträff i enköping! Sitter full med ny inspiration och stor förundran av hur vackra saker alla kan skapa! Jag hamnade bredvid en grupp mycket trevliga människor som hjälpte mig att skapa ihop denna LO som jag blev riktigt nöjd över. Jag älskar färgerna!




bilden är på min dotter som skrek de första 4 månaderna och vägrade allt utom att jag bar henne så detta foto togs när jag höll på att göra ordning mig för att gå på fest med Leiha på sin traditionella plats. den gröna bordern är embossad med shubbyshutter embosspluver. Bladen lika så. Spetsen är färgad metalicrosa och blommorna har fått en kantning av färgen. De små gröna blingdropparna gav min granne mig! Pricken över i:et! En liten tag gömmer sig bakom fotot.

Kan ju erkänna att jag är frälst så det lär bli fler träffar framöver. Men nu njuter jag av att vara tillbaka i mitt lilla hem med mina små parvlar för jösses vad jag hann sakna dem!

1 kommentar:

A'laEmmeli sa...

Åh vilken vacker layout! Klart du ska ha layouterna synliga där fler än du kan se dem - de är ju konstverk som vilken tavla som helst, hälsa mannen det. :)