fredag 28 oktober 2011

ett annorlunda kort kanske?

Igår fick jag äntligen riktigt utlopp för inspirationen. Sprak sa det så var kortet klart och det är väl så när man skapar som bäst. För sedan när jag försökte skapa något liknande eftersom jag tyckte om färgsättningen på kortet så gick det sämre igen. Suck.

Här är det lilla kortet i alla fall. Gubben är i silkclay, annars är bakgrunden bara gjord av neocolors och akrylfärg.




Idag har vi haft barnvakt. Gubben och jag har haft mys pysmiddag med bio ;) (ja vi har en egen biosalong). Men nu när han dragit till jobbet så ska jag sätta mig och försöka knepa ihop något vackert. Funderar lite på en kladdig EGO LO bara jag hittar ett perfekt kort så.

6 kommentarer:

Annelie sa...

SNYGGT!!!
Ja har också sån lera, men inte får ja till d så där. Har du nå knep eller?

Veronica Tingvall sa...

Så himla coolt! Jag har haft värsta lusten att skapa i flera dar men inget kommer ur mig, jag hoppas på idag...
KRAM

Tinto sa...

Kan inte sluta le åt gubben :)

Anette sa...

Häftigt!

Angelica sa...

Så läckert!!! Helt galet "snyggt"
GILLAR!!

Tigerblomma sa...

Men vad läckert! Skitsnyggt rent ut sagt!