söndag 30 oktober 2011

HHHaaaallllooowweeeennnn

Jag har haft ett sådant underbart scrapflyt igår och idag! Copic pennorna är snälla med mig och jag har lekt med primas färgsprakande paisley road som väckt så mycket inspiration. Dessa alster är dock inte helt klara så ni får vänta ett tag. Men en färgsprakande Lo blev klar och jag hoppas jag hinner fota den i bättre ljus.

I denna färgsprakande inpirationsgrund sprang jag på Scraplagrets Halloween tävling och självklart så var jag bara tvungen att hoppa på den. Jag blev faktiskt riktigt nöjd! Tyvärr var det inte det lättaste att fota samt att glossy accenten ser lite mjölkaktig ut innan den torkat. Texten samt bården är embossat med svart embosspulver samt svart utee. Lilla dödskallen i blomman är även embossat i svart. Blomman är köpt på SS forumet och är helt klart en av mina favoriter så ni kommer få se att den återkommer framöver. (tex Lon som ligger redo att fotas)

För att kunna visa så gott som möjligt visar jag bilder både med blixt och utan. Det blir ju självklart ljusare med blixt men jag tycker färgerna blir så missvisande.








10 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Wow va snyggt! Gu vilka coola stämplar
KRAM!

Ywonne sa...

Vad läckert...glossy och fint !!!

Tinto sa...

Åh jäklar vilken konkurrens jag plötsligt fick! ;D Älskar förövrigt det rutiga bakgrundspappret!

pojjo sa...

såå coolt halloween kort :D
jätte läckert

Emma sa...

MYCKET läckert kort! ;P

Angelica sa...

Såå coolt, älskar stämplarna.
Det här gillar jag verkligen!!!

Unknown sa...

Wow så annorlunda och skitsnyggt kort!!! Verkligen häftigt :-D

Anonym sa...

Det var ett mycket läckert kort och jag älskar verkligen stämplen med flickan/dockan vad hittar man den?
MVH Karin/neo

Mikaela sa...

Det är en Octopode digistamp. :) visst e den urläcker!

Tigerblomma sa...

Men hallå vad snyggt! Älskar stämplarna! Var kommer de ifrån?