fredag 13 augusti 2010

ett kort och ett par byxor till en liten plutt

Åter en bebistitt. Kan inte rå för att häpnas över hur små och vackra de kan vara. Detta skulle firas med ett litet kort och självfallet skulle jag försöka mig på ett vattenfallskort och sent på kvällen fungerar inte hjärnan som den ska så många galenheter blev det och jag önskar mig en snygg handstil till julklapp :) Men jag är nöjd över färgläggningen trots att jag höll på bli knäpp på alla de små bitarna som skulle färgläggas.. de är färglagda med promarkers och Polychromos pennor (under filmen CRANK 2 - riktigt udda film :))







Byxorna gick av rena farten och är av fleece. Varma och mysiga till hösten och de fick en ordentlig mudd.



Nu ska det hoppas i säng. Dagen har vart lång och jag har försökt att göra klart mitt sommaralbum till mina föräldrar men allt gick åt skogen så nu la jag ner.. JÄSP! Gräset till baksidan är sått, ogräset har fått lite ogräsmedel. VAD ska bli av vår lilla tomt?!

Inga kommentarer: