tisdag 19 juni 2012

bloggtystnad

Detta blir ett inlägg på svenska med anledning av att jag inte orka översätta. nu ska jag försöka vara personlig men inte privat. jag har haft en hemsk period på jobbet och jag har märkt att det verkligen börjat tära på mig. Jag fick gå till företagshälsovården idag och fick "ordinationen" att ta bort kraven på mig. Dels måste ju självklart saker hända på jobbet men även privat. Jag ska försöka promenera varje dag och dra ner på "tvångspysslandet". Desto tyngre jag haft det på jobbet desto mer har jag pysslat vilket självklart inneburit färre sovtimmar. därför kommer jag försöka ta bort alla de krav jag har på mig själv i pysslandet under sommaren. Bloggen får därför tystna. jag kommer att fortsätta pyssla men mestadels göra klart sånt som jag har på gång, leka med färg och kladd, Inge tvång, inge fotande och inget visande. jag återkommer efter sommaren med förhoppningvis mer energi och glädje.

8 kommentarer:

Tesa sa...

Ta hand om dig.
Stor kram
/Tesa

Jaana sa...

Jag kommer att sakna dig ! Och all inspiration du ger... Men för att kunna ge, måste man vara snäll mot sig själv, så se till att vara det nu,
kram Jaana

Majsan sa...

TA HAND OM DIG !!

HA NU EN RIKIGT TREVLIG, HÄRLIG LUGN SOMMAR :)

KRAMAR MAJSAN

BellaMio sa...

Å gumman!!!

Ta du dej en riktigt lugn och skön sommar, massa pyssel för att det är skoj och bara njut!

Stora goa kramar!

Katja/MezzaNotte sa...

Ta,det lugnt och bara njut av tillvaron. Tänker på dig och jag finns här, det är bara att höra av sig. Kram i massor//Katja

Becca sa...

Ett mycket klokt beslut!

Jag kommer att sakna dig, men den som väntar på något gott...

Ta hand om dig!

- elbeth - sa...

Bra beslut! Vila och må bra! Låt pysslet komma av sig själv (om det vill) och låt kreativiteten bara vara ett tag...

Ibland måste man bara få vila sig i form!

Ser fram emot din återkomst!


Elisabeth

Angelica sa...

Känner igen mej själv i det där...
Hoppas du får en fin sommar utan en massa "måsten" så kanske vi får se mer av dina fantastiska skapelser till hösten.

Kramar till dej!!